Yhäääääs

Kryssningen gick jue inte som planerat tyvärr, men den får iaf godkänt ;) haha galet vissa grejer
Och tackar för alla nej jag fick hahaha, och tackar Emelie för nattens bravad när hon trilla ner från sängen KLOCKRENT

Dagen har varit promenad med mormors hund tindra :)
Sedan tagit det lugnt bara och tagit igen från kryssningen
sedan börja leta något roligt som hände men ingn verka göra någe förutom krogen och det va jag ej sugen på

Och nu sitter jag här efter en kvällsprommis för mig själv med Ipoden på och bra musik :)

Vad ska hända härnäst?
Det vet bara jag svaret på ;) haha

sämst på blogga men det kommer bli bra ska ni nog allt se :) längtar till sommar men det är jue dock ett tag kvar








 




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Varför gick den inte som planerat? har jag nåt med det att göra ? :D HAHA

2008-12-01 @ 22:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0